Аймақтар арасындағы ішкі коммуникацияны қамтамасыз ету үшін және Қазақстанның транзиттік және экспорттық әлеуетін арттыру мақсатында тәуелсіздік жылдары елімізде жалпы ұзақтығы 2,5 мың шақырым болатын жаңа темір жол желілері салынған.
Айталық:
- Ақсу-Дегелең (187км) – 1998-2001 жж. (Павлодар облысы);
- Хромтау-Алтынсарин (403км) – 2002-2004 жж. (Ақтөбе, Қостанай облыстары);
- Шар-Өскемен (151 км) – 2005-2008 жж. (Шығыс Қазақстан облысы);
- Өзен-Түркіменстанмен мемлекеттік шекара (146км) – 2009-2012 жж. (Маңғыстау облысы);
- Жетіген-Қорғас (293км) – 2009 – 2012 жж. (Алматы облысы);
- Жезқазган-Бейнеу (1036 км) – 2012 – 2015 жж. (Қарағанды, Қызылорда, Маңғыстау облыстары);
- Арқалык-Шұбаркөл (214км) – 2012 -2015 жж. (Қарағанды, Қостанай облыстары).
- Боржақты – Ерсай (14 км) 2014 – 2016 жж. (Маңғыстау облысы)
Осы орайда айта кету керек, «Нұрлы жол» инфрақұрылымды дамыту бағдарламасы аясында Алматы және Жамбыл облыстарында Шу – Алматы (110,7 км) учаскесіндегі екінші жолдың құрылысы жүргізілуде. Бұл жобаның құрылысы 2017 жылы аяқталатын болады.