Саясат 04.06.2021 сағат 12:40

«Біздегі көліктердің барлығы Ресей мен Оңтүстік Кореяда жасалған»: Санжар Боқаев Мамин үкіметінің тағы бір былығын ашты

Қазақстандағы ресми органдардың жылына ондаған мың көлік өндіріп жатырмыз деген сөзі жалған, оларға мемлекеттен миллиардтаған жеңілдіктер мен субсидиялар бөлінбеуі керек, дейді сарапшы.
«Біздегі көліктердің барлығы Ресей мен Оңтүстік Кореяда жасалған»: Санжар Боқаев Мамин үкіметінің тағы бір былығын ашты
Фото: ашық дерекөз
Бөлісу
Бөлісу
Бөлісу

Қазақстандағы ресми органдардың жылына ондаған мың көлік өндіріп жатырмыз деген сөзі жалған, оларға мемлекеттен миллиардтаған жеңілдіктер мен субсидиялар бөлінбеуі керек. Себебі, біздегі көліктердің барлығы өндірушінің әлемдік индексі бойынша Ресей мен Оңтүстік Кореяда жасалған, дейді саясаттанушы Санжар Боқаев.  

«Ресми деректерге сүйенсек, Қазақстанда жылына 80 мың автокөлік шығарылады (күніне 250 дана).

Өнеркәсіп министрлігі 167 автомобиль моделін шығаратындығымызды дәлелдеуге тырысып, тығырыққа тірелді.

Мемлекет автоөнеркәсіпті қолдау көрсетіп, бір ғана негізгі шарт қояды: автокөліктер Қазақстанда шығарылуы тиіс. Демек, егер көлік Қазақстанда шығарылмаса, мемлекет оған жеңілдіктер мен субсидиялар бермеуі керек.

Сондықтан біз автомобильдердің өзге елде шығарылатындығын дәлелдеуіміз керек. Бұл миллиардтаған теңгенің негізсіз төлемдерін тоқтатуға негіз болып табылады. Мұны істеу тіпті оңай! Әрбір автомобильдің VIN коды бар, ол халықаралық есеп жүйесіне жатады және оған World Manufacturers Identification кіреді – яғни өндірушінің әлемдік индексі.

Біз Алматыдағы автосалондарға барып, ВИН кодтарын суретке түсірдік. Сонымен, халықаралық есеп жүйесі бойынша Қазақстанда шығарылған автомобильдердің VIN кодтары Ресейде немесе Оңтүстік Кореяда шығарылған. Автокөліктердің ешқайсысы Қазақстанда шығарылмаған. Демек, мемлекет олигархқа айналған жалған өндірушілерге жүздеген миллиард теңгенің төлемдерін тоқтатуы керек.

Мемлекет алға қойған тағы бір маңызды шарт – жергілікті өнеркәсіпті дамыту. Яғни автомобиль жасаушылар қосалқы бөлшектерді мүмкіндігінше Қазақстанда көбірек шығаруға міндеттенді. Бірде-бір автокөлік өндірушісі бұл шартты орындаған жоқ, ал мемлекет үнсіз. Сонымен қатар, Индустрия министрлігі локализация 40-50% құрады деп хабарлайды. Қосалқы бөлшектердің жартысы Қазақстанда шығарылатын бірде-бір модель жоқ екенін бәрі біледі. Біз тіпті болттар мен гайкаларды шығармаймыз. Неге біз өзімізді алдап отырмыз? Индустрия министрлігі ешқашан автоөндірісті локализациялау бойынша зерттеулер жүргізген жоқ, ал үкімет жүздеген миллиардтарды мифтік автоөндіріске құйып жатыр. Біз шынымен де жапондардан, немістерден немесе корейлерден жақсы өнім шығарамыз деп ойлаймыз ба? Неге біз Toyota немесе басқа танымал өндірушіні шақырмаймыз, біз оған жағдай жасаймыз, өйткені BMW Оңтүстік Африкада зауыт салған. Видеоны қараныздар.

Мамин мырза! Осындай топастық индустрия саясаты керек емес. Қазақстанда шығарылмаған автомобильдер үшін миллиардтаған ақшаны төлеуді тоқтатыңыз. Неліктен сіздің үкіметініз салық төлеушілердің ақшасына сонша опасыздық танытады?», дейді сарапшы.

Оқи отырыңыз

загрузка...

Соңғы жаңалықтар

Аптасына бір рет ең танымал мақалалардың дайджесін жібереміз

Қызықты материалдар