Қоғам 30.11.2017 сағат 12:42

Алматы IBTM Barcelona бизнес туризмнің басты көрмесіне қатысты

Алматы қаласының 2020 жылға дейінгі даму бағдарламасы мен 2023 жылға дейінгі туризм индустриясын дамыту тұжырымдамасы аясында Алматы ең беделді салалық іс-шара - IBTM World Barcelona-ға алғаш рет қатысты.

Бөлісу
Бөлісу
Бөлісу

Көрме 28-30 қараша аралығында өткен болатын. Биылғы жылы көрменің үлкен сериясы болды, мұнда қалалар алғаш рет жеке стендтерін ұсынды. Алматылық іскерлік туризм бағытында алдыңғы қатарлы Алматы туроператорлары, қонақ үйлері, демалыс базалары және тау шаңғысы курорттары болды.

Қазіргі уақытта қалалық туризм департаменті Алматы қаласының MICE-туризм орталығын дамыту бойынша бірқатар шараларды жүзеге асыруда. Және IBTM-ға қатысу маңызды экономикалық маңызға ие.

- Алматы туризм және сыртқы байланыстар департаменті биылғы көрмеге алғаш рет келгеніне қуанышты және павильонның орталық бөлігіндегі өз стендін ойдағыдай ұсынды. Алматының өкілдері мен көрмеге қатысушылар арасында іскерлік кездесулердің саны (100-ден астам) қалаға MICE-нің орны ретінде қызығушылық тудырады. Біз табысты ынтымақтастықты жалғастыруға дайынбыз, - дейді IBTM компаниясының портфолио директоры Керри Принс.

IBTM  Barcelona жыл сайын (1988 жылдан бастап) 100 елден 3000 қатысушыны және 8000 келушіні жинайды, олардың 4 мыңнан астамы кәсіби мамандар.

- Көрменің негізгі мақсаты - бизнесті насихаттау үшін саладағы ең үздік мамандардың қолдауымен байланыстар орнату. Бұл дәстүрлі конференцияларды, семинарларды және іскерлік кездесулерді, корпоративтік туризмді және арнайы іс-шараларды ұйымдастыру болып табылатын жетекші туристік форум, - дейді ұйымдастырушылар.

Көрмеге авиакомпаниялардың өкілдері, автокөлік жалдау компаниялары қатысты. IBTM келушілер - компаниялардың өкілдері іскерлік сапарлар, кездесулер мен конференциялар өткізу үшін бар еңбектерін ортаға салды.

Айта кетейік, 2017 жылға дейін Алматы делегациясының құрамында халықаралық көрмелерге қатысты. Осы жылдан бастап жеке стенд қойылды. Бұл елге қала туралы бренд туралы хабардарлықты арттыруға және оны жеке туристік бағыт ретінде (тағайындау) насихаттауға мүмкіндік береді. Және бұл үлкен тәжірибе Алматы туризм индустриясының ойыншыларына өз қызметтерін халықаралық нарықта таныстыруға көмектеседі.

Ақбота Мұсабекқызы

Оқи отырыңыз

загрузка...

Соңғы жаңалықтар

Аптасына бір рет ең танымал мақалалардың дайджесін жібереміз

Қызықты материалдар