2025 жылға қарай автобус парктерін жекешелендіру жоспарланып отыр. Олар қалай ақша табады және түсім қандай болады? Жалпы, қанша автопарк бар? Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте спикерлерге Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігінің өкілдеріне ұлттық заңнаманың перспективалары туралы бірқатар сұрақ қойылды, деп хабарлайды Azattyq Rýhy.
«Мемлекеттің кәсіпкерлікке қатысу деңгейін төмендету – Ұлттық жобаның басты бағыты. Жоба аясында тауар нарықтарын секторлық талдау қарастырылуда. Біртұтас секторлар, экономика салалары жекешелендіруге ұсынылатын болады, соның ішінде мемлекеттік автобус парктерін жекеменшікке барынша беруді қарастырамыз. Бүгінде олар негізінен облыс орталықтарында шоғырланған. Онда 6-ға жуық мемлекеттік саябақ бар. Жалпы, нарықтағы үлес республика бойынша орташа есеппен 20% аспайды. Жекешелендіру процесі осы нарықты одан ары дамытуға, жеке тасымалдаушылар үшін субсидиялауға, олардың арасында бәсекелестіктің болуына жол ашады», - деп жауап берді ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі төрағасының бірінші орынбасары Рустам Ахметов.
Спикердің айтуынша, «операциядан» түсетін түсім көлемі белгісіз. Бұл мәселе Қаржы министрлігінің құзыретіне жатады.