Денсаулық 19.07.2020 сағат 15:05

COVID-19: ДДСҰ жас ерекшелігіне арналған жаттығу түрлерін ұсынды

Барлық ересектер апта бойы кем дегенде 150 минут орташа қарқындылықпен немесе апта бойы 75 минуттан жоғары белсенділікпен айналысуы керек.
COVID-19: ДДСҰ жас ерекшелігіне арналған жаттығу түрлерін ұсынды
Фото: ашық дереккөз
Бөлісу
Бөлісу
Бөлісу

Пандемия кезінде барлық жастағы адамдар үшін мүмкіндігінше белсенді болу өте маңызды. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) белсенді болуы компаниясы сізге дұрыс жаттығу жасауға және бірдей уақытта көңіл көтеруге көмектеседі. Qamshy.kz ДДСҰ ресми сайтындағы пайдалы жаттығулар туралы апқараттарды қазақ тіліне аударып ұсынады.

Сіздің жас мөлшеріңізге қандай жаттығулар ұсынылады?

ДДҰ барлық жастағы адамдардың денсаулығы мен әл-ауқатын жақсарту үшін не істеу керектігі туралы ұсынымдарын жеткізеді.

1 жасқа дейінгі сәбилер

• Барлық нәрестелер күніне бірнеше рет физикалық белсенді болуы керек.

• Әлі қозғала алмайтын нәрестелерге ояу кезінде 30 минуттай уақыт еңбектеген күйінде, еденге негізделген ойындар ойнату тиіс.

5 жасқа дейінгі балалар

• Барлық жас балалар күніне кемінде 180 минутты кез-келген қарқында дене шынықтырудың әртүрлі түрлерімен айналысу тиіс

• 3-4 жастағы балалар бұл уақыттың кем дегенде 60 минутын орташа қарқындылыққа және физикалық белсенділікке жұмсауы керек

5-17 жас аралығындағы балалар мен жасөспірімдер

• Барлық балалар мен жасөспірімдер күніне 60 минуттан орташа және күшті физикалық белсенділікпен айналысуы керек

• Мұнда кем дегенде аптасына 3 күн бұлшықет пен сүйекті күшейтетін іс-шаралар болуы керек

• Күн сайын 60 минуттан артық дене шынықтырумен айналысу денсаулыққа қосымша пайда әкеледі

18 жастан асқан ересектер

• Барлық ересектер апта бойы кем дегенде 150 минут орташа қарқындылықпен немесе апта бойы 75 минуттан жоғары белсенділікпен айналысуы керек.

• Денсаулыққа қосымша артықшылықтар алу үшін ересектер орташа қарқындылықтағы физикалық белсенділікті аптасына 300 минутқа дейін немесе оған теңестіру керек.

• Қаңқабұлшық еттерінің денсаулығын дамыту және қолдау үшін бұлшықетті күшейтетін іс-шаралар аптасына 2 немесе одан да көп күнде жасалуы керек.

• Сонымен қатар, қозғалысы нашар ересек адамдар баланысты сақтау жаттығуын жасау керек. Бұл құлауға, жарақат алуға жол бермеу үшін пайдалы. Бұл жаттығулар аптасына 3 немесе одан да көп күн болып, физикалық белсенділікпен айналысуы керек. 

 

Оқи отырыңыз

загрузка...

Соңғы жаңалықтар

Аптасына бір рет ең танымал мақалалардың дайджесін жібереміз

Қызықты материалдар