Қазақстанда жастар саясатын іске асыру тәсілдері өзгертілді. Енді олар жастардың жас ерекшеліктеріне және әлеуметтік қатыстылығына қарай сараланатын болады. Бұл туралы Ақпарат және қоғамдық даму министрі Аида Балаева мәлімдеді, - деп хабарлайды Sn.kz.
"Өте маңызды сала – жастар саясаты. Біз тәсілдемелерді өзгерттік, олар жастардың жас ерекшеліктеріне және әлеуметтік қатыстылығына қарай сараланатын болады. Әлеуметтендірілген топ бар екені түсінікті. Бірақ бізде қамтылмаған жастар да бар", - деді министр.
Айтуынша, жастар саясаты бойынша қандай жобаларды іске асыру керек екендігі туралы мәселелерді пысықтау қажеттілігі туып отыр.
Сонымен қатар Аида Балаева жастардың мемлекеттік қызметте жұмыс тәжірибесі болмаса, оларды мемлекеттік қызметте қандай позицияларға қарауға дайын екендігі туралы сұрағына жауап берді. Сондай-ақ министр жұмыс істеуге дайын әрбір жас азаматпен жұмыс істеуге әзір екенін жеткізді.
Кездесу барысында Аида Балаева шетелде өз қаражатына білім алып, сол жақта қалып жатқан жастардың да мәселесін көтерді.
Аида Балаева бұл міндетті түрде жастар саясаты тұжырымдамасына енетінін айтты.
Министрдің айтуынша, ұлттық кодты сақтау мәселесі маңызды болып табылады.
"Қазір жаһандану заманында ұлттық бірегейлікті: тілді, мәдениетті, салт-дәстүрді оңай жоғалтуға болады. Мұның бәрі отбасында тәрбиеленеді, бұл отбасылық құндылықтарды насихаттау маңызды. Ажырасулар саны артып келеді. Себептері әртүрлі: кейіпкерлердің ұқсастығы, күнделікті проблемалар. Жас отбасылардағы ажырасу пайызын азайту үшін өзара тығыз қарым - қатынас жасауымыз өте маңызды", - деп атап өтті министр.
Сонымен қатар ол этносаралық келісімді сақтау мәселесіне егжей-тегжейлі тоқталды.
"Маңызды блок – бұл дін. Сондай-ақ, адамдарды өздерінің діни секцияларына тарту бойынша белсенді жұмыс істейтін деструктивті сектор тарапынан үлкен сын-қатер бар. Мәселе адамның діндарлығында емес, оның діни сауатсыздығында. Мүмкін теологтар белгілі бір діни ұйымдардың айырмашылығы туралы әрдайым қызықты және түсінікті түрде айта алмайды. Біз осы бағыттағы жаңа формалар мен әдістерді бірлесе әзірлеуіміз керек", - деп түйіндеді ол.
Айта кетейік, өткен жылдың күзінде президенттік жастар кадрлық резервін қалыптастыру мақсатында конкурс жарияланды. Еліміздің барлық өңірлерінен 13 мың жас қазақстандық өтінім берді. Іріктеу төрт айға жалғасты. Нәтижесінде резервке 300 адам өтті.
2020 жылы 15 қаңтарда бағдарламаға қатысушылармен президенттің өзі кездесті. Ал қазіргі уақытта 150 резервші жаңа лауазымдарға ие болды.
Айта кетейік, қыркүйекте мемлекет басшысы тапсырмасымен волонтерлік жұмысты еңбек кітапшасына міндетті түрде тіркеу туралы шешім қабылданды.
Сонымен қатар ерікті болып көмек қолын созатын жастарға университетке, колледжге түсу кезінде бірқатар басымдық беріледі.Қазіргі таңда бұл жақсы нәтиже деп есептеймін, деді президент.
Айта кетейік, Мемлекет басшысы еріктілердің, қайырымдылық қорлардың пандемияға қарсы күрес кезінде үлкен рөл атқарғанын жоғары баға берді. Соған байланысты БҰҰ Бас Ассамблеясы 75-сессиясының жалпысаяси дебаттарында Волонтерлерді жұмылдырудың халықаралық күнін жариялау туралы ұсыныс жасады.
Президент Қазақстан волонтерлік пен қайырымдылықты дамыту ісінде озық халықаралық үрдістерден қалып қоймайтынын айтып өтті.
Салыстырмалы түрде айта кетейік, халықаралық тәжірибені талдау нәтижесі Еуропа, ТМД, Америка, Жапония, Қытай, Индия және Турция елдерінде жастар саясатын іске асыру мен әзірлеудің әртүрлі тәсілдерінің бар екендігі туралы көрсетті. Барлық елдерде жастар саясатының басты мақсаты жастардың қоғамда шиеленіссіз ықпалдасуы мен өзін-өзі дамытуын арттыруға ықпал ету болып табылады.
Қазақстанда мемлекеттік жастар саясатын жаңғырту барысында шетелдерде аса жетістікпен қолданылып жүрген тәсілдер мен амалдарды қолдану жөн саналады.
АҚШ тәжірибесі жастардың шешім қабылдауға ықпал ету-деңгейін арттыру мақсатында білім беру ұйымдарында өзін өзі басқару органдарын дамыту көрсетілген. Сонымен қатар олар қажетті әлеуметтік, мәдени, коммуникациялы, басқарушы дағдыларды алу мүмкіндігінде береді. АҚШ-та жастар саясатының бағдарламалары мен жобаларын іске асыруға мемлекеттік-жеке серіктестің үлгісінде жеке қайырымдылық ұйымдарын, коммерциялық секторларды тарту тетіктері белсенді енгізілген.
Жастар саясатын іске асырудың жапондық тәсілдерінің негізі мемлекеттік органдар мен қоғамдық институттардың бірлескен өзара тиімді іс қимылы мен араларындағы жауапкершілікті нақты бөлу. Арнайы жастар орталықтарының, бюролары мен қызметтерінің жұмыс істеуін мемлекеттік тұрғыда қамтамасыз ету әдістері кең қолданысқа ие. Сонымен, Турцияда ірі қалаларда, ақпараттық және мәдени жастар орталықтары, Германияда жастар, ақпараттық консультативтік бюросы қызмет етеді. Аталған орталықтар желілерге қосылған, қызмет көрсетудің стандарттық базасы, ақпарат алмасу және оны жаңарту желісі бар.
Португалия мен Испанияда жастарға әлеуметтік көмек көрсетудің қоғамдық-мемлекеттік қызметі енгізілген. Ал Швецияда соңғы жылдары мемлекеттік органдардың қызметін тұжырымдау мен шешім қабылдау кезеңінде үйлестірумен айналысатын арнайы құрылым қалыптасқан.
Ресейде жастар саясатын іске асыру әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси бағыттар бойынша ірі жобалар жүйесі арқылы жүргізіледі. Соңғы жылдары федералдық және өңірлік-деңгейде жастар саясаты басқармасы құрылымы нығайтылған.
Естеріңізге сала кетейік, Қазақстанда жастар саясатын іске асыру тәсілдері өзгертілді. Енді олар жастардың жас ерекшеліктеріне және әлеуметтік қатыстылығына қарай сараланатын болады. Бұл туралы Ақпарат және қоғамдық даму министрі Аида Балаева мәлімдеді. Осы орайда, министр жастардың мемлекеттік қызметте жұмыс тәжірибесі болмаса, оларды мемлекеттік қызметте қандай позицияларға қарауға дайын екендігі туралы сұрағына жауап берді. Сондай-ақ министр жұмыс істеуге дайын әрбір жас азаматпен жұмыс істеуге әзір екенін жеткізді.